• Rozbudowa SP 110! – Pakiet Oświatowy

    Rozbudowa SP 110! – Pakiet Oświatowy

    Jako Klub Razem dla Białołęki przedstawiamy możliwości rozwiązywania uciążliwości i problemów na terenie naszej dzielnicy. Cieszymy się, że nasze propozycje spotykają się z pozytywnym odbiorem i dla części obserwujemy już realne działania. Na dzisiejszej sesji Rady Dzielnicy Białołęka przyjęto projekt zmian w budżecie dla Dzielnicy Białołęka, a w nim nowe zadania z zakresu edukacji, w…

    CZYTAJ DALEJ

  • Tramwaj wzdłuż Modlińskiej

    Tramwaj wzdłuż Modlińskiej

    Ponad rok temu wraz z mieszkańcami uruchomiliśmy petycję w sprawie uruchomienia Tramwaju wzdłuż Modlińskiej, ówcześnie spotkaliśmy się z wieloma negatywnymi opiniami, które sukcesywnie obalaliśmy. Dziś już wiemy, że nasze wspólne działania mają sens. Tramwaje Warszawskie ogłosiły, że zamawiają szczegółowe badania gruntu obok mostu nad kanałem Żerańskim przy ul. Modlińskiej. To jeden z kluczowych punktów zaplanowanej…

    CZYTAJ DALEJ

  • Pakiet Drogowy

    Pakiet Drogowy

    Na terenie Dzielnicy Białołęka tym roku utwardzone zostaną: Pasłęcka odc. Topolowa – Oczary (180 m); Wyganowska odc. Raciborska – Lidzbarska (450 m); Boczańska (450 m); Geograficzna odc. droga serwisowa Modlińskiej – Czarodzieja (100 m); Widna odc. Na Przełaj – Wyganowska (300 m); Wojdyńska odc. Olesin – Stumilowy Las (350m); Chlubna na odcinku Zawiślańska w kierunku…

    CZYTAJ DALEJ

  • Metro dla Białołęki?

    Metro dla Białołęki?

    Moje Metro jest bardziej mojsze czyli kabaretu kosztem mieszkańców ciąg dalszy. Metro na Białołękę to jak dobrze wiemy temat rzeka, która okresowo wylewa. Najczęściej co 4 lata – dziwna zbieżność z terminem kolejnych wyborów. Przypadek. Zapewne 😉 Mieliśmy więc obietnice Pani Prezydent Hanny Gronkiewicz-Waltz, mieliśmy społeczną akcję zbiórki podpisów ws budowy metra na Zieloną Białołękę,…

    CZYTAJ DALEJ

  • Analiza chłonności terenów Zielonej Białołęki

    Analiza chłonności terenów Zielonej Białołęki

    Przeprowadzono analizę chłonności terenów Zielonej Białołęki. W badaniu przedstawiono cztery możliwe warianty: —Wariant 1: 76 tys. ludności; 1,145 mld kosztów infrastruktury społecznej; 1,004 mld kosztów infrastruktury technicznej; łącznie: 2,149 mld kosztów infrastruktury; —Wariant 2a: 65 tys. ludności; 0,988 mld kosztów infrastruktury społecznej; 0,991 mld kosztów infrastruktury technicznej; łącznie: 1,980 mld kosztów infrastruktury; —Wariant 2b: 80…

    CZYTAJ DALEJ

Dołącz do nas

Archiwum