– Z zaprezentowanego materiału wynika, że trasa tramwajowa będzie poprowadzona optymalnie, jako kontynuacja trasy tramwajowej wzdłuż mostu Krasińskiego, a nie mostu Gdańskiego. Przy wprowadzeniu dodatkowych tramwajów kursujących co 3-4 minuty w szczycie na most Gdański, rondo Żaba i rondo Starzyńskiego nie byłyby w stanie przenieść ruchu tramwajowego, autobusowego i samochodowego bez opóźnień w ruchu. Także wybór wariantu przejazdu tramwaju przez Trasę Toruńską (estakada nad drogą ekspresową, zamiast analizowanego na wcześniejszych etapach studialnych przejazdu tunelem) jest dobrym rozwiązaniem, minimalizującym całościowe koszty inwestycji i późniejszej eksploatacji – mówi radny Klubu Razem dla Białołęki Wojciech Tumasz i dodaje, że oczywiście do zaprezentowanych rozwiązań projektowych dla rejonu ronda Małej Brzozy, czy Berensona, nie należy podchodzić jako do ostatecznych. W trakcie dalszych prac projektowych przy realizacji inwestycji będą one modyfikowane, aby ostatecznie uwzględniały jak najwięcej oczekiwań mieszkańców Białołęki.